Välkommen till min lilla verkstad!


Här vill jag sprida ideér till vad man kan göra själv hemma, med barnen eller med mormor. Det skall inte behöva kosta mycket, bara vara roligt! :) Det känns ju lite konstigt att starta upp en blogg när det finns så många proffs där ute men jag tycker att alla skall kunna pyssla hemma även de som inte har mycket pengar, en cricut, big shot eller andra maskiner och verktyg, och jag har en väldigt enkel och rak stil på det jag gör så hoppas att jag inspirerar någon att sätta igång! :)

söndag 19 september 2010

Bröllops-verkstad och överraskning till lilla-syster

Igår satt vi och gjorde inbjudningskort till ett bröllop, fast än är vi inte färdiga, det är mycket jobb att få allt att stämma... Ska fortsätta imorgon igen. Och jag får ju inte heller visa resultat åt er heller ännu då brudparet själv inte har sett dem ännu! :)
Fast fina blir de! :)

Men här i veckan skickade jag iväg ett litet mix-paket till min lilla-syster Maja-Lisa, plockade ihop lite av allt möjligt jag har här hemma bla lite blommor, brads och massor av andra stickers och dekorationer. Det är så roligt att göra någon glad, speciellt när hon verkligen inte förväntade sig något sådant i posten! :)

Till det så hade jag gjort ett kort till henne, här är det:



Och insidan:



Den här texten såg jag på en tröja på Gina Tricot, man kan få ideér och inspiration överallt ifrån! Är man pyssel-skadad så är man, ser pyssel i allt! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...