Välkommen till min lilla verkstad!


Här vill jag sprida ideér till vad man kan göra själv hemma, med barnen eller med mormor. Det skall inte behöva kosta mycket, bara vara roligt! :) Det känns ju lite konstigt att starta upp en blogg när det finns så många proffs där ute men jag tycker att alla skall kunna pyssla hemma även de som inte har mycket pengar, en cricut, big shot eller andra maskiner och verktyg, och jag har en väldigt enkel och rak stil på det jag gör så hoppas att jag inspirerar någon att sätta igång! :)

onsdag 6 oktober 2010

Halloween-card

Vi firar ju inte Halloween, eller vi har iallafall inte gjort det tidigare år, fast nu har ju Mio blivit rätt så stor så han kanske vill klä ut sig och samla ihop lite godis, det är roligt att man kan få barn att göra precis vad som helst för lite godis! I påskas när han skulle var påsk-kärring så vägrade han måla kinderna röda (de skulle vara svarta) och ha kjol för det var bara tjejjer som har det! :) Men sen så berättade vi om godiset och då gick det an! :)
Sedan nämnde en kompis som är från USA att de ville ha barn hos sig och fira ordentligt, hoppas på det för då kan vi göra massor med halloween-saker, har sett så mycket fint/roligt man kan göra och fick med så fina mallar från England! Annars så kan vi ju ha en egen kväll och kanske till och med mamma får klä ut sig! :)
Oansett så blev det iallafall gjort ett kort, jag hade ju så fina stickers jag var tvungen att använda! :)






Jag har blivit helt förälskad i de här metallic-papprerna, har många olika färger så ni kommer att få se en del av dem framöver... :) Det är första gången som jag använd punchinella men tyckte att det gjorde sig bra här. Allting har ju sin första gång! :)
Det är som Mio som har klistrat dit, fladdermössen, spindlarna och Halloween-flatbacksen.
Vi är ett riktigt fungerande team, min pyssel-kompis och jag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...