Välkommen till min lilla verkstad!


Här vill jag sprida ideér till vad man kan göra själv hemma, med barnen eller med mormor. Det skall inte behöva kosta mycket, bara vara roligt! :) Det känns ju lite konstigt att starta upp en blogg när det finns så många proffs där ute men jag tycker att alla skall kunna pyssla hemma även de som inte har mycket pengar, en cricut, big shot eller andra maskiner och verktyg, och jag har en väldigt enkel och rak stil på det jag gör så hoppas att jag inspirerar någon att sätta igång! :)

onsdag 25 augusti 2010

Uppysslingen

Nnu har jag äntligen hittat en förening/klubb som är något för mig;
Uppysslingen Scrap- och kortförening. www.uppysslingen.blogspot.com
Tyvärr var den första träffen 11 september då min man fyller år och jag fyller år några dagar innan så vi hittar nog säkert på nåt speciellt den helgen, men annars så måste jag ju gå dit och se hur det är! :) Tänk en hel dag utan barn och valp och bara få umgås med likasinnade och pyssla på! :)

Och som bonus så får man som medlem 10% rabatt på;
The Scrapbook Store (Uppsala)
Papper... (Uppsala)
Cards of Maria (webbutik)
Maries SCRAPstudio (webbutik, ej öppnad ännu)

Det blir man ju inte så ledsen över! ;)

1 kommentar:

  1. Hej MiaMaria! Va roligt att se vad du gör för fina saker! Själv lägger jag upp en bild om dagen, som en liten dagbok... Vi borde ses o fika, tills dess ser jag ju vad du gör här på bloggen :D Världens kram Ellinor

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...