Välkommen till min lilla verkstad!


Här vill jag sprida ideér till vad man kan göra själv hemma, med barnen eller med mormor. Det skall inte behöva kosta mycket, bara vara roligt! :) Det känns ju lite konstigt att starta upp en blogg när det finns så många proffs där ute men jag tycker att alla skall kunna pyssla hemma även de som inte har mycket pengar, en cricut, big shot eller andra maskiner och verktyg, och jag har en väldigt enkel och rak stil på det jag gör så hoppas att jag inspirerar någon att sätta igång! :)

tisdag 24 augusti 2010

Välkomst-paket

Idag stressas det för fullt, imorgon skall vi åka till Nyköping för att på torsdag morgon flyga till England och Liverpool. När jag kom på morgonen och skulle tvätta så hade någon tagit min tvättid, hur arg blir man inte? Speciellt då det är tvunget att bli tvättat innan vi åker! Som tur var så hade hon i andra tvättstugan tvagat färdigt så jag fick ta den. en halvtimme innan min tid var slut ringer hon som stulit min tid upp mig och ber om ursäkt! Det var ju snällt men inte tvättade den ursäkten mina kläder!

Men mitt i all stressen så "fick min man" ett paket på posten. "Han" hade visst beställt ett välkomstpaket från Creative Club för 49:-. Jag hade ju varit med där för länge sedan så nu fick min man äran att gå med! :) Men jag tror det bara är välkomstpaketet som är värt nåt, så nu måste jag avsluta hans medlemsskap medans jag kommer ihåg... :)



Det är en hel del saker man får med så undra vad man skall hitta på med dem, fördelen med att få paketen så här är ju att det mesta passar ihop färg- och möstermässigt, måste gå in på deras sida igen och se om det kan vara värt att ta några paket! :)

Iallafall så har jag nog bestämt mig för att ordna det lilla albumet som kom med till min Pappa som fyller 60 år i november, det blir nog ett roligt projekt! :)

Nu ska jag hinna dricka en kopp kaffe innan lilla Busen skall hämtas från dagis! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...