Välkommen till min lilla verkstad!


Här vill jag sprida ideér till vad man kan göra själv hemma, med barnen eller med mormor. Det skall inte behöva kosta mycket, bara vara roligt! :) Det känns ju lite konstigt att starta upp en blogg när det finns så många proffs där ute men jag tycker att alla skall kunna pyssla hemma även de som inte har mycket pengar, en cricut, big shot eller andra maskiner och verktyg, och jag har en väldigt enkel och rak stil på det jag gör så hoppas att jag inspirerar någon att sätta igång! :)

onsdag 9 mars 2011

Herr Krabba till Herr Krabba

Varje djur jag har gjort till Mio skall ha med sig dagis dagen efter (och överallt annanstans också...) och den här dagen var det havsdjurens tur. Och passande nog så heter Mio´s avdelning Herr Krabba så krabban Fabian kände sig nog väl välkommen! :)


Min finaste fina gör sig redo för att gå till dagis...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...