Välkommen till min lilla verkstad!


Här vill jag sprida ideér till vad man kan göra själv hemma, med barnen eller med mormor. Det skall inte behöva kosta mycket, bara vara roligt! :) Det känns ju lite konstigt att starta upp en blogg när det finns så många proffs där ute men jag tycker att alla skall kunna pyssla hemma även de som inte har mycket pengar, en cricut, big shot eller andra maskiner och verktyg, och jag har en väldigt enkel och rak stil på det jag gör så hoppas att jag inspirerar någon att sätta igång! :)

onsdag 15 september 2010

Ånej...

...vad hände nu? "Råkade" titta in på Panduro´s sida och hittade 70% katalogen och vips så satt jag där och så skulle de stänga ner sidan för säkerhets-nånting och då klickade jag på "till kassan" och så blev det beställt igen! Fast lite julklappar den här gången, och sånt som skall bli julklappar... Undanflykter!

Nä, jag skulle egentligen gå med i den där "100 alster innan nästa shoppingtur" som jag sett att det är en hel med och deltar i! Fast då om jag gör mina 30 födelsedagskort till dagis och inbjudningskorten och det andra som hör till så är jag ju uppe i 100 och får handla fritt igen, och då ska jag väl fira med ett köp också... :/

Ok, nu har jag köpstopp på riktigt!!! Nu är föråden fulla till max (när det sista kommer undrar jag vart jag skall sätta det...) så jag har ju material att jobba med... Daniel sa idag att varje gång det kommer ett paket till mig så tänker han att nu måste vi flytta till nåt större för här kommer vi ju inte få plats snart! Vi bor ju redan så litet så viss sanning har han ju i det... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...