Välkommen till min lilla verkstad!


Här vill jag sprida ideér till vad man kan göra själv hemma, med barnen eller med mormor. Det skall inte behöva kosta mycket, bara vara roligt! :) Det känns ju lite konstigt att starta upp en blogg när det finns så många proffs där ute men jag tycker att alla skall kunna pyssla hemma även de som inte har mycket pengar, en cricut, big shot eller andra maskiner och verktyg, och jag har en väldigt enkel och rak stil på det jag gör så hoppas att jag inspirerar någon att sätta igång! :)

tisdag 14 september 2010

Idag...

...kommer min expression! :)
De ringde just från posten och sa att de kommer med den idag, och så kom mitt paket från Mikaela i fredags och idag skall jag hämta mitt paket från slöjd-detaljer och ett kit som jag vunnit på tradera!
Och igår så planerades ett projekt, inbjudningar till bröllop och det andra sakerna som hör till, fast vems det får jag inte säga för det är inte officiellt ännu... ;) Men jag känner mig så hedrad att få vara delaktig i det!

Vilken bra dag jag kommer få! :)

2 kommentarer:

  1. SMS med namn på de lyckliga, tack! :)
    Åh.. du ær væl helt uppe i skyarna du.. Tænk om jag oxå hade kunnat sitta å vænta på så dær många paket.. Tjohoo!
    Vi var i GVE i helgen førresten.
    Ikvæll ær det pysslande som gæller. Eirik jobbar kvæll, å jag håller på med en liten låda i doppresent till Eiriks brorson. Å så ett kort.
    Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Hihi, du får vänta ett tag till, jag är försatt med munkavel! :)
    Att det var en rolig dag, och vilket paket jag fick från Tradera då, hade det varit hälften så bra så hade jag varit nöjd! :)
    Har också pysslat lite idag, försöker lära kanna min nya bebis! ;)
    Kram...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...