Välkommen till min lilla verkstad!


Här vill jag sprida ideér till vad man kan göra själv hemma, med barnen eller med mormor. Det skall inte behöva kosta mycket, bara vara roligt! :) Det känns ju lite konstigt att starta upp en blogg när det finns så många proffs där ute men jag tycker att alla skall kunna pyssla hemma även de som inte har mycket pengar, en cricut, big shot eller andra maskiner och verktyg, och jag har en väldigt enkel och rak stil på det jag gör så hoppas att jag inspirerar någon att sätta igång! :)

söndag 5 september 2010

Min man ger mig en present! :)

Idag älskar jag verkligen min man! :)
Han har funderat länge och väl vad han skall ge mig i present och han tyckte det var lite svårt för han att gå och köpa scrapbooking-saker till mig :) men han vet att det finns något som jag verkligen önskar mig och jag önskar mig till jul. Den är lite dyr men han tycker jag skall köpa den redan nu när jag fyller år, en Cricut expression machine! Fast det kanske räcker med en mindre create, jag har inte bestämt mig ännu...

Är riktigt sugen på den här, tyckte om att den är rosa, beställer nog från England. De är inte lika dyra där som i Sverige men ej heller lika billiga som i USA, fast jag kommer ju inte att åka på några tullavgifter eller skatter om jag beställer inom EU. Och så är det ju det med garantin, den gäller ju inte från den stund maskinen lämnar USA och det kan ju vara lite dumt om något händer.

Finns det någon där ute eller som vet någon som beställt hem en cricut från USA, England eller någon annanstans ifrån som kan ge mig tips? Har tittat lite på den Engelska ebay och hittat några där, ska kika runt lite mera nu och se var jag hittar den bästa dealen! :)

Tänk att jag har hittat en så snäll man! :)

2 kommentarer:

  1. jag har en liten baby cricut och har just beställt en "E" ifrån England via ebay. Jag valde att ta den ifrån England i och med att garatin gäller, jag får med allt som behövs att starta upp den direkt här i Sverige och OM den skulle gå sönder och allt skulle skita sig totalt. Så kan jag köpa en ny till emot priset att köpa den i Sverige i stort sätt. Och min lilla är snart två år gamla och funkar bara bra!
    Så för mig blev det bara fördelar att ta den I england emot Sverige.

    SvaraRadera
  2. Tack, för att du svarade! :)
    Det är ju sant, man kan ju köpa en ny om nåt händer... Så garantin gäller? Tänkte annars vara lite "ful" och betälla den till min kompis adress och sen skickar de den till mig, de är ju gratis frakt inom uk så jag hade ju inte förlorat på det, men jag hade kunna skicka tillbaka den till dom om den brakar, men det är ju lite krångligt... :/

    Tycker du att det räcker med den lilla? Är det personal eller create? Funderar på om man skulle ta den lilla create då jag mest gör kort och så, då räcker det kanske? Men askar och sånt får ju gärna vara större... Fast den mindre är ju smidigare och vi bor ju så litet....

    Ja, inte är det lätt att välja!? Som Mio i godisbutiken på en lördag, så mycket gott att välja på och samtidigt vill han ju ha det som ger mest fast det räcker med en tablettask egentligen! :D

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...