Välkommen till min lilla verkstad!


Här vill jag sprida ideér till vad man kan göra själv hemma, med barnen eller med mormor. Det skall inte behöva kosta mycket, bara vara roligt! :) Det känns ju lite konstigt att starta upp en blogg när det finns så många proffs där ute men jag tycker att alla skall kunna pyssla hemma även de som inte har mycket pengar, en cricut, big shot eller andra maskiner och verktyg, och jag har en väldigt enkel och rak stil på det jag gör så hoppas att jag inspirerar någon att sätta igång! :)

tisdag 28 september 2010

Efterlysning..

Jag har fått efterlysning efter uppdatering här på bloggen men min förklaring är så att en gammal vän från till mig gick bort förra veckan. Jonahs helikopter kraschade i Afganistan och omkom tillsammans med 8 andra amerikanska soldater. Kvar blev hans unga fru Nina med tre små barn, varav en alldeles nyfödd. Så mina tankar har varit hos henne och hans övriga familj.
Det jag har lyckats fått gjort är ett kondoleanskort och den vill jag inte visa innan hon har fått det.

Så nu i helgen som var har vi varit här i Sandviken hos mina svärföräldrar och tagit det lungt.
Men imorgon är det nya tag som gäller då jag skall tillbaka till Uppsala och verkligheten. Först på möte på The Scrapbookstore och sedan besikta bilen. Men nu har jag varit ifrån mina pysselgrejjor för länge och har en massa ideer som skall komma till liv så jag hoppas få sitta imorgon och göra nåt av dem...
I brist på annat så gjorde jag ett litet bokmärke här igår kväll i min abstinens, jag fick använda mig av det som fanns när jag var på bortaplan! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...