Välkommen till min lilla verkstad!


Här vill jag sprida ideér till vad man kan göra själv hemma, med barnen eller med mormor. Det skall inte behöva kosta mycket, bara vara roligt! :) Det känns ju lite konstigt att starta upp en blogg när det finns så många proffs där ute men jag tycker att alla skall kunna pyssla hemma även de som inte har mycket pengar, en cricut, big shot eller andra maskiner och verktyg, och jag har en väldigt enkel och rak stil på det jag gör så hoppas att jag inspirerar någon att sätta igång! :)

fredag 3 september 2010

Internetshopping

Idag har jag suttit framför datorn hela dagen och kikat runt, har gjort fler beställningar på små roligheter. Den här gången från Panduro Hobby (använde självklart min 20 % rabatt som jag skrev om tidigare) och Slöjddetaljer. Och så budade jag hem ett paket från tradera. Så nu börjar mina födelsedagspengar sina, skall bara köpa lite mera papper och sen tror jag att det blir köpstopp ett litet tag framöver, iallafall på dessa stor-beställningar.

Beställde dessa bas-papper från slöjddetaljer, de var ett erbjudande så de kostade nu 149,50 istället för 299:- det är 100 st 30,5x30,5, 5 av varje färg. Det tyckte jag var ett bra köp! :) Ser nu att det saknas svarta men man kan ju inte få allt! :/



Och så hade de det här storpacket med 60 dubbelvikta kort och kuvert, 12 i varje färg, för 79,50 istället för 159:-. Egentligen så hade jag hellre sett andra färger men om inte jag använder dem så gör Mio det, han tycker om mycket färg! :)



Det är alltid bra att ha ett par sådana här uppsättningar hemma så passa på att beställ ni också, priser gäller tom december 2010 så ni har god tid på er! ;)

Åh, vad jag längtar till mina paket kommer! :) Det är det som är så trist med att beställa via internet, man får inte med sig sakerna på en gång! :( fast det brukar ju oftast bli billigare så då kan det ju vara värt väntan för då kan man ju köpa lite mer! :)

Imorgon skall jag delta i en Loppis som IKEA ordnar på deras parkering, de betalar en för att komma dit och sälja! Jag får ett presentkort på 300:- och sen en del värdecheckar som mina "kunder" skall få. Nu har jag ju inte kvar så mycket småsaker som jag vill bli av med, rensade ju rejält när vi flyttade men det blir en del iallafall, bla en barnvagn, en tripptrappstol och hög matstol. Så kanske jag får in en slant så då behöver jag inte ha alltför mycket ångest över mitt shoppande! :)

2 kommentarer:

  1. Hei vænnen min!

    Kor d går me dæ??
    Arti å se ka du har pyssla før og nu.
    Masse fint ( å den korgen var superlekker)

    regne me det blir mange koselige stunda i fremtiden med pyssel og en kopp varm kaffe og god prat:)

    Stooor klæm:)

    SvaraRadera
  2. Hej Gumman!
    Tack, fast det blev lite mer pysslat förr än nu efter att jag fått barn, hade liksom mer tid då... :) Men nu börjar han ju bli så stor så att han kan vara med och då kan vi göra det tillsammans, vilket han tycks älska till min stora glädje! :)

    Ja, vi kan väl ta en kväll här i veckan?
    Vi har en del catching up to do! :)
    Kram kram...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...