Välkommen till min lilla verkstad!


Här vill jag sprida ideér till vad man kan göra själv hemma, med barnen eller med mormor. Det skall inte behöva kosta mycket, bara vara roligt! :) Det känns ju lite konstigt att starta upp en blogg när det finns så många proffs där ute men jag tycker att alla skall kunna pyssla hemma även de som inte har mycket pengar, en cricut, big shot eller andra maskiner och verktyg, och jag har en väldigt enkel och rak stil på det jag gör så hoppas att jag inspirerar någon att sätta igång! :)

söndag 5 september 2010

Mycket papper på ingång! :)

Som jag sa så satt jag härom kvällen och kikade runt och gjorde en del beställningar, de här fina/roliga/underbara papprerna hittade jag på tradera, jag var tvungen att fylla på förråden då de flesta av mina papper försvann i flytten! :(


Paperstudio, Boys Live To Rock
Mio vill ju spara långt hår och bli roll-i-rockare som sin farbror så dessa var jag ju bara tvungen att ha! :)


Paperstudio; Girls Live To Rock
Och en flickvariant, kunde inte låta bli...



Paperstudio; Boys and their toys
Visst var de här fina? Mio kommer att älska dem!

Pepper & Friends
Kommer att bli fina kort till barnen.



Paperstudio; Boho Chic
Jag älskar svart och vitt så de här ville jag också ha...



Dovecraft; Funky Vintage
Tyckte de här var fina och kommer absolut komma till användning då jag förutom svart och vitt har fastnat för brunt.

 

PaperStudio; Safari
Fast det här är nog min absoluta favorit, blev helt förälskad i dem! :)



Dovecraft; Jolly Happy Christmas
Och så var jag ju tvungen att ha lite mer papper till jul.

De från PaperStudio är 20 st 30x30 och de köpte jag på "köp nu" för 49:-
De från Pepper & Friends är 12 st 15x15 och "köp nu" 29:-
Och så har vi de från Dovecraft som även de är 12 st 15x15 och "köp nu" 20:-
Och frakten för alla dessa blev bara 37:- så jag är nöjd, 351:- för 100 st 30x30 och 36 st 15x15.
Nu vill jag bara att de ska komma så jag får använda dem! :)

Om du blev sugen så finns det ute fler och det är MikaelasScrapIn (tradera-alias) som säljer dessa.

1 kommentar:

  1. Kul att du vill vara med i min tävling. Välkommen!

    Sååå mycket roligt material du har beställt...älskar Boho Chic.

    Ha en fin vecka

    /Anette

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...