Välkommen till min lilla verkstad!


Här vill jag sprida ideér till vad man kan göra själv hemma, med barnen eller med mormor. Det skall inte behöva kosta mycket, bara vara roligt! :) Det känns ju lite konstigt att starta upp en blogg när det finns så många proffs där ute men jag tycker att alla skall kunna pyssla hemma även de som inte har mycket pengar, en cricut, big shot eller andra maskiner och verktyg, och jag har en väldigt enkel och rak stil på det jag gör så hoppas att jag inspirerar någon att sätta igång! :)

torsdag 2 september 2010

Äntligen!!!

Har jag fått göra min beställning jag har knåpat på i snart två månader! :D
Jag har ju hittat en så helt underbar sida i USA som har allt du kan tänka dig i form av knappar, eyelets, brads, charms och annat småkrafs, är helt salig! :)
Har fått pengar i present så nu fanns det inget som hindrade mig! :)
Titta bara på dessa helt underbara knappar;


Hur mycket roligt kan man inte göra med dem? :)
Och vad de kostade?  26 sek ! De var också det dyraste jag beställde...
Frakten var inte så dyr heller, bara hoppas att jag kommer undan tullavgiften bara, risken är rätt stor att den fastnar för jag beställde ganska (....) mycket. Det är helt otroligt, slutsumman av det hela blev strax över 600:- med frakt.
Här är lite mer jag hittade;



Kostade 3.67 sek!! Samma på de nedan;



De här nedan var lite dyrare, 6:-




Och här är några brads;


Det var ett litet smakprov av vad jag beställt, resten får ni se när de kommer! :) Är ni nyfikna nu vad det är för sida? Kom-i-håg vem som tipsade er! ;) tryck på länken nedan;

Idag blev det inte så mycket annat gjort, Mio´s apa ligger fortfarande i delar, lilla stackarn slocknade direkt på soffan när han kom från dagis, helt slutkörd! De hade haft vatten krig och härjat på som galningar, hans kläder var helt stela av leran som hade torkat. Men han var stolt och glad där han stod i ett par lånade kläder där tröjan var alldeles för trång och byxorna för korta;

"-Mamma, jag har hällt en hink vatten över mig!"
"-Jaha, varför det?"
"-För att JAG hittade på den leken!"

Bara jag inte har en hop galna mammor som vill prata med mig på gården imorgon över att min son hittar på så roliga lekar! :) Varför hittar man inte på lekar som INTE innebär att man kommer hem med blöta och trasiga kläder? :)
Jaja, men det viktiga är ju ändå att de har roligt och som tur är har jag bokat tvättstugan imorgon! :)
Godnatt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...