Välkommen till min lilla verkstad!


Här vill jag sprida ideér till vad man kan göra själv hemma, med barnen eller med mormor. Det skall inte behöva kosta mycket, bara vara roligt! :) Det känns ju lite konstigt att starta upp en blogg när det finns så många proffs där ute men jag tycker att alla skall kunna pyssla hemma även de som inte har mycket pengar, en cricut, big shot eller andra maskiner och verktyg, och jag har en väldigt enkel och rak stil på det jag gör så hoppas att jag inspirerar någon att sätta igång! :)

torsdag 2 september 2010

En tavla jag målat...

...till Mio när han fyllde 1 år.
Trodde alla mina gamla bilder försvann när vår första laptop gick sönder men igår av en slump hittade jag en massa som låg på pixbox, bla när mio fyllde 1 år, vår resa till mallorca och lillebrors student! :) Hade helt glömt bort att de fanns där. Jag har ju inte direkt varit aktiv där men jag kommer nu ihåg att jag la ut dem där 2007 så att släkten skulle kunna se dem, ibland har man tur! :)
Fast kameran vart nu inte den bästa, får ju bättre bilder med min mobiltelfon än vad jag fick med den där! :)



Bakom den här bilden skulle jag egentligen ha fäst ett brev som Mio skulle få läsa när jag han fyller 18 år men det har ännu inte kommit mig för att göra, men jag önskar jag hade gjort det. Men än är det väl inte försent, en dag skall jag sätta mig på en lugn plats och skriva ner mina tankar om hans 4 första år i livet! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...